Powered By Blogger

16 Kasım 2014 Pazar

Flormar ve Küçük Watsons Alışverişim

Uzun zamandır bloğa vakit ayıramıyorum.Bu aralar çok üşengecim malesef.Yazacak bir sürü şey birikti.Büyük Gratis indiriminin büyük alışverişini de yazamadım.

Dün tesadüfen Kadıköy Flormar mağazasına girdim ve belirli ürünlerde indirim olduğunu gördüm.Beğendiğim üç parça ürünü aldım.Hemen sizinle de paylaşmak istedim.İndirim ne zamana kadar bilmiyorum.Almak istedikleriniz olursa bakmanızı tavsiye ederim.

Twist up lipsticklerde %70 indirim vardı ve tanesi 8 küsüre geliyordu.İki rengini ladım.
Bir de Deluxe Multi Effect Powder aldım.Bunlarda da %50 indirim vardı ve 14 küsüre geldi.Şimdi web sitesine baktım ama online alışverişte indirim yok.




Kalem rujlar çok pratik oluyor.Ben caramel ve cranberry renklerini seçtim.İkisi de mat.Vanilyalı hoş kokuları var.


Her ikisi de günlük kullanabileceğim renkler.Ben gayet beğendim.


Pudra olarak geçen Deluxe Multi Effect Powder ın görüntüsü ve ambalajı çok güzel.Ben bunu allık olarak kullanrım.3 rengi var.Benim aldığım DM1 rengi.
Mağazada elimde denediğim kadarıyla yumuşacık güzel bir yapısı var.


Eve gelip kutusunu açtığımda çok şaşırdım.Kadife bir kese ile geliyormuş.Hiç bilmiyordum.


Watsons'tan 2 tane oje aldım.NYC'nin instagramda gördüğüm 272 numaralı precious sapphire rengi ve Rimmel London'ın velvet matte serisinden 013 velvet touch rengi.İkisini de bayıldım.Mat olan nasıl duracak çok merak ediyorum.




Bu haftasonu alışverişim böyle oldu.Her haftasonu bir şey almasam çatlarım çünkü.

2 yorum:

  1. NYC oje hologram efekti veriyor mu? bu ara hologramlılara taktım çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de taktım ama henüz gönlüme göre bir hologram oje bulamadım.Bunu denemedim henüz.Sürünce buradan ve instagram dan paylaşacağım.

      Sil